Kadra

 

Ewelina Pernach - nauczyciel wychowawca

Ewelina Pernach

Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki na kierunku edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym na Uniwersytecie Przyrodniczo Humanistycznym w Siedlcach. Obecnie kontynuuje studia magisterskie na kierunku edukacja wieku dziecięcego. Ukończyła następujące szkolenia: diagnoza funkcjonalna dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – profil psychoedukacyjny PEP-R, dwuetapowe szkolenie z zakresu podstaw diagnozy dzieci z zespołem Aspergera. Praktyki zawodowe oraz wolontariat pozwoliły jej przygotować się do pracy z dziećmi. Poza tym, mama czteroletniego Tymoteuszka, który uświadomił jej jak ważnym i odpowiedzialnym zadaniem jest wychowanie dziecka. Szybko zjednuje sobie sympatię i zaufanie maluszków, dla których jest zawsze pełna ciepła i zrozumienia.

Mateusz Biardzki – nauczyciel języka angielskiego

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Magister Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Filologia Angielska, specjalność Amerykanistyka.  Pracuje jako nauczyciel języka angielskiego od 2008 roku. Początkowo pracował w gimnazjum i szkole podstawowej a od 2009 również w przedszkolu.  W pracy z dziećmi stawia na dobrą zabawę poprzez śpiew i ruch, co jest najlepszym sposobem dotarcia do najmłodszych dzieci.

 

 

Marzena Krasnodędska-Kuryłek – fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, specjalista terapii taktylnej i terapii czaszkowo-krzyżowej

Magister fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Specjalista terapii czaszkowo-krzyżowej, terapeuta integracji sensorycznej, terapii taktylnej wg metody dr Swietłany Masgutowej oraz terapeuta metody PNF. Uczestniczka wielu specjalistycznych kursów: PNF i skoliozy, kinesiology taping, techniki rozciągania i autorozciągania mięśni, masaż funkcyjny, poprzeczny i inne techniki wykorzystywane w fizjoterapii, fizjoterapia dzieci ryzyka, diagnoza i terapia naurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, diagnoza funkcjonalna zaburzeń ze spektrum autyzmu profil psychoedukacyjny PEP-R, komunikacja alternatywna i wspomagająca w terapii i edukacji osób z trudnościami w porozumiewaniu się.  Fizjoterapia jest jej pasją. Lubi pracować z dziećmi, bo są szczere i prawdziwe… i z ciężko chorymi pacjentami, bo potrafią cieszyć się z każdej chwili. Jest również instruktorem agua fitness oraz ratownikiem WOPR. Jej hobby to sport, bo wymaga siły charakteru, tak jak sytuacja, w której nie można biec…

Roksana Pałucka – psycholog

RoksanaAbsolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunkach: psychologia kliniczna i psychologia społeczna, kończąc specjalności z zakresu psychologii zdrowia, interwencji kryzysowej i seksuologii. Podczas studiów odznaczona tytułem Tytułu VIS (Very Important Student) Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przyznanym za szczególne osiągnięcia w dziedzinie naukowej. Współautorka publikacji naukowej  pt. „O zadowolonej kobiecie sukcesu  i jej niezbyt szczęśliwym mężczyźnie, czyli jak (nie)zależność finansowa wpływa na odczuwaną satysfakcję ze związku” w książce p.t.  „Podróże między kobiecością  a męskością”. Interesuję się psychologią pozytywną, w wolnym czasie praktykuję grę na skrzypcach i zaczytuję się w powieściach science – fiction. W swojej pracy stawia na wyobraźnię, bo w przeciwieństwie do nauki, jest ona nieograniczona.